Platon :

Platon : Să daţi oamenilor orice, dacă nu le daţi virtutea, nu veţi fi făcut nimic pentru fericirea lor.

miercuri, 7 septembrie 2011

Cronica meciului de pe Neişănal Arena.

Despre România Franţa văzut de mine, atât de aşteptat a fost meciul ăsta încât am prevăzut şi rezultatul.

După cum am văzut din faţa televizorului, Neişănal Arena ca şi construcţie arată ok, dar gazonul nu a avut timp să se înţelenească şi ca urmare "sportivii" ...ai lor că ai nostri nu prea depuneau eforturi de a ieşi în evidenţă cu acest fapt. Cu toate acestea gazonul a rezistat doar o repriză, iar ca urmare am primit un fel de ajutor...că noi suntem obişnuiţi să jucăm în noroaie şi mocirle de pe vremea lui Mihai Viteazul de la Călugăreni, deci este o tradiţie istorică să ne batem în tot felul de soluri care mai de care mai noi sau îmbibate în diferite alte substanţe şi prafuri.

Cât despre sport ce să spun, am avut câteva ocazii şi alea cu noroc că a ricoşat mingea din brazdele de pe gazon, că dacă era gazonul de calitate cred că ne cam băteau francezii, cu toate astea am mai avut parte de oameni care sunt mari cântăreţi, atât de mari că, imnul naţional îl modifică după bunul plac... că cică s-a înteles cu Federaţia că suna cam politic aşa, păi cine naiba e Marcel Pavel să ne spună că sună imnul politic când noi îl cântăm de aproape 22 de ani şi nu ne-am dat cu părerea că e politic sau nu, sau dacă sună într-un fel sau altul .

Trecând peste imnul modificat am mai sesizat şi uluirea comentatorilor care erau pe lângă subiect (adică băteau câmpii) cât şi regizorul transmisiunii care cum avea ocazia filma tribunele şi spectatorii, de parcă pe teren nu se întâmplau lucruri importante ci mai degrabă să vadă toată ţara ce mare stadion avem. Pe lângă toate aceste inconvenienţe au mai apărut şi altele, cum adică românu' să nu poată să fumeze pe stadion şi  chiar mai rău de atât, să nu spargă el seminţe şi să le scuipe aşa pe jos, asta chiar le-a întrecut pe toate, hai că am înteles că e stadionu' nou ....da' chiar aşa. Să nu vină omu' cu petarde şi steaguri de acasă, asta-i chiar culmea.

După o asemenea bătălie, tot nu ne-am calificat, ca de obicei, despre tactică şi alte asemenea chestiuni neimportante nu putem vorbi pentru că o victorie tot nu am izbutit şi tot la acelaşi nivel fotbalistic am rămas cu tot cu stadion nou şi cu toate brazdele din gazon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu