Platon :

Platon : Să daţi oamenilor orice, dacă nu le daţi virtutea, nu veţi fi făcut nimic pentru fericirea lor.

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Mici modificari.

Aseara n-aveam somn si m-am gandit sa fac un mic lifting blog-ului ca parca prea era incomplet [parerea mea]. Am stat pana pe la vreo 3 fara ceva si am cautat niste gadget-uri, dupa ce am gasit cate ceva asa satisfacator, ca sa-mi placa si sa fie utile. Dupa cautari indelungate am gasit cate ceva si am pus un ceas [specific cu ora Romaniei], am modificat calendarul si chiar am adaugat si un curs valutar [(cursul este oferit de BNR) cursul valutar l-am adaugat pentru ca am cosiderat ca informatia este sursa puterii, deci cu cat esti mai informat cu atat esti mai puternic].

Scremandu-ma aseara sa aranjez blog-ul m-am gandit sa fac o pauza de un weekend in legatura cu campania locurilor interesante din Judetul Constanta, asa ca nu va alarmati ca o sa continue dar weekendul asta nu cred ca o sa mai adaug cate ceva desi am material facut, am sa fac si eu o pauza si saptamana viitoare va fi o portie dubla, asa ca stati atenti ca o sa revin, pana atunci o sa mai pun pe parcursul saptamanii postari cu iz ironic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu