Platon :

Platon : Să daţi oamenilor orice, dacă nu le daţi virtutea, nu veţi fi făcut nimic pentru fericirea lor.

duminică, 25 septembrie 2011

Cetatea fragmentata.

Luand la rand cetatile din Judetul Constanta m-am oprit la cea mai importanta cetate, ca valoare, asta fiind spusa de istorici si nu de mine. Am ajuns in final la Cetatea Tomis, greu de reprezentat fiind dezgropata de arheologi in mai multe parti ale orasului, incerc prin asta sa redau si eu partile care sunt inca la lumina din ce a mai ramas din vechiul oras care se pare ca este mai intinsa ca spatiu ca Histria si Callatis. Marea majoritate din ruine fiind acoperite de infrastructura orasului actual, fiind greu de scos la suprafata.

Dupa ce am pozat zidul de incinta al cetatii din parcul arheologic (asta fiind chiar in parcul de la Primarie), am mai descoperit si alte fragmente din cetate si anume, chiar langa hotel Ibis zac in paragina si chiar abandonate alte parti din cetate, acestea fiind doar imprejmuite cu un gard mic, neingrijite, tot felul de ierburi, arbusti facandu-si simtita prezanta in detrimentul aspectului ruinelor.

Am facut poze si langa acest hotel care, nu prea stie sa profite de prezenta ruinelor de sub nasul lor ca sa atraga turisti (asta presupunand o toaletare a ruinelor, fapt pentru care nu se sinchiseste nimeni). In continuare o sa mai postez poze pe contul meu de Facebook si chiar o sa mai caut locuri unde poate fi scoasa in evidenta cetatea, acest album cu cetatea a fost foarte costisitor, dar si placut pentru mine si mai ales pentru pasinatii de istorie.

Ca si la celelalte albume, la acesta nu am mai adaugat descrieri pentru ca atat wikipedia cat si alte site-uri din domeniul specific nu detin informatiile necesare, dar promit ca pe viitor o sa le adaug din cartea mea de istorie.

In continuare adaug aici link-ul cu pozele : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.278525958833177.76116.100000273261187

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu